mega menu, navlistul und bootstrip

Discuss phpwcms here, please do not post support requests, bug reports, or feature requests! Non-phpwcms questions, discussion goes in General Chat!
nameless1
Posts: 878
Joined: Sun 27. Apr 2008, 23:22

Re: mega menu, navlistul und bootstrip

Post by nameless1 »

update wrote: Egal, es wird sowieso nicht gehen.
ich habe dir doch ne lösung gezeigt die beinahe out-of-the-box funktioniert. ohne konkrete weitere probleme kann sich hier niemand an der schwarzmalerei beteiligen
User avatar
update
Moderator
Posts: 6455
Joined: Mon 10. Jan 2005, 17:29
Location: germany / outdoor

Re: mega menu, navlistul und bootstrip

Post by update »

Von schwarzmeckern bin ich noch weit entfernt ;) Will's nur irgendwie hinbekommen und dabei auch noch verstehen!
Wenn ich nur Artikel habe, dann geht's jetzt irgendwie, aber nicht wirklich out-of-the-box....
It's mostly all about maintaining two or three customer's sites Still supporter for the band Mykket Morton. Visit Mykket Morton on FB. Listen Mykket Morton and live videos on youtube.
Now building a venue for young artists to get wet on stage, rehearsal rooms, a studio, a guitar shop - yes I'm going to build some guitars.
User avatar
juergen
Moderator
Posts: 4556
Joined: Mon 10. Jan 2005, 18:10
Location: Weinheim
Contact:

Re: mega menu, navlistul und bootstrip

Post by juergen »

bei den Nachbarn von WP gehts 3 Mal nicht auttoffsepox !
User avatar
update
Moderator
Posts: 6455
Joined: Mon 10. Jan 2005, 17:29
Location: germany / outdoor

Re: mega menu, navlistul und bootstrip

Post by update »

juergen wrote:bei den Nachbarn von WP gehts 3 Mal nicht auttoffsepox !
:lol: :lol:
An die Nachbarn will ich gar nicht mal denken ;)
Aber irgendwie gibt es da bestimmt noch was zu bedenken, auf das ich nicht komme..
It's mostly all about maintaining two or three customer's sites Still supporter for the band Mykket Morton. Visit Mykket Morton on FB. Listen Mykket Morton and live videos on youtube.
Now building a venue for young artists to get wet on stage, rehearsal rooms, a studio, a guitar shop - yes I'm going to build some guitars.
Post Reply