shop: how to use fancybox with swipe?

Hier bekommst Du deutschsprachigen Support bezüglich offizieller Module für phpwcms. Keine Fehlermeldungen oder Erweiterungswünsche bitte!
User avatar
update
Moderator
Posts: 6455
Joined: Mon 10. Jan 2005, 17:29
Location: germany / outdoor

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by update »

Ich erlag gerade dem Pragmatismus und habe die fancybox im articlelisting ausgeknipst. ;)
It's mostly all about maintaining two or three customer's sites Still supporter for the band Mykket Morton. Visit Mykket Morton on FB. Listen Mykket Morton and live videos on youtube.
Now building a venue for young artists to get wet on stage, rehearsal rooms, a studio, a guitar shop - yes I'm going to build some guitars.
User avatar
Oliver Georgi
Site Admin
Posts: 9888
Joined: Fri 3. Oct 2003, 22:22
Contact:

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by Oliver Georgi »

Nun ja, auch eine Lösung
Oliver Georgi | phpwcms Developer | GitHub | LinkedIn | Систрон
User avatar
juergen
Moderator
Posts: 4556
Joined: Mon 10. Jan 2005, 18:10
Location: Weinheim
Contact:

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by juergen »

Oliver Georgi wrote: Das müsst Ihr nicht besuchen
:lol:

Aber das sieht richtig lecker aus :)
User avatar
Oliver Georgi
Site Admin
Posts: 9888
Joined: Fri 3. Oct 2003, 22:22
Contact:

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by Oliver Georgi »

Den dortigen Unterbau in Verbindung mit einem nicht von außen zugänglichen Strang (Subdomain) nutze ich auch zusammen hiermit https://github.com/slackero/TOXID-cURL — wenn also jemand mal an sowas Interesse hat :D = Inhalte aus richtigem CMS innerhalb von Oxid, ohne dessen gruseligen WYSIWYG Editor.

Das Modul für Oxid habe ich für meine Zwecke erweitert: Caching, Zugangsschutz, weit mehr Contentblöcke … eine Erweiterung zur Nutzung unter phpwcms ist bereits in Vorbereitung.
Oliver Georgi | phpwcms Developer | GitHub | LinkedIn | Систрон
User avatar
update
Moderator
Posts: 6455
Joined: Mon 10. Jan 2005, 17:29
Location: germany / outdoor

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by update »

Heyhey! :)
It's mostly all about maintaining two or three customer's sites Still supporter for the band Mykket Morton. Visit Mykket Morton on FB. Listen Mykket Morton and live videos on youtube.
Now building a venue for young artists to get wet on stage, rehearsal rooms, a studio, a guitar shop - yes I'm going to build some guitars.
User avatar
update
Moderator
Posts: 6455
Joined: Mon 10. Jan 2005, 17:29
Location: germany / outdoor

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by update »

Oliver Georgi wrote:Nun ja, auch eine Lösung
Naja, eine andere ist mir auf die Schnelle nicht eingefallen ;)
It's mostly all about maintaining two or three customer's sites Still supporter for the band Mykket Morton. Visit Mykket Morton on FB. Listen Mykket Morton and live videos on youtube.
Now building a venue for young artists to get wet on stage, rehearsal rooms, a studio, a guitar shop - yes I'm going to build some guitars.
User avatar
juergen
Moderator
Posts: 4556
Joined: Mon 10. Jan 2005, 18:10
Location: Weinheim
Contact:

Re: shop: how to use fancybox with swipe?

Post by juergen »

Jetzt bin ich irgendwie ja wieder beruhigt ! Hab die gesamte Seite abgesucht wo phpwcms werkelt ;)

Das Oxid teste ich gerade...
Post Reply